Oct 16, 2012

Mimpi ngeriiii....

Emm..bace tajuk pon dh cm ngeri kan..hahhaa..Sebenarnye takde ler ngeri sgt, saje nak buat gempak.  Sebenarnya aku nk citer pasal aku minpi malam tadi.  Sungguh mengerikan..ni gara-gara ptg smlm badan aku rase seram sejuk, rse badan nak demam tu membawa la smpai ke malam.  Aku kalo rase seram sejuk ptg2 tu tandanyer.....emm...



comelnyer hai baby ni..


Ok la tak mo bebel panjang sgt, meh aku citer ape yang ngeri sgt tu..hihi..Sebenarnya aku mimpi aku mengandung lagi..waaa..tak mo dah..Anak aku kecik lg aku blom besedia nak ade anak baru.  Lepas tu bile aku tau aku dh ngandung ni, siap ckp kt En suami, yang aku tak mo ar ank ni, nk bagi kat abang aku yg tak de ank tu lg..haha..bleh cmtu..

Pastu aku tesedar sbb anak kecik aku tu tdo lasak kene penyepak sebijik, adoi..tak tau ape kesudahannye mimpi aku tu.  Aku jage sendri ke, bg abang aku ke...entah la..

Bukan tak mo terime rezki yang diberi ALLAH, tp aku blom sedia lg, tggu ler ekonomi aku ni stabil sikit, mungkin bleh kot..hihi..tp mak abah aku anak sembilan orang, pastu plak abah aku keje sorang, rileks je.  bleh je kan..hihi.







Kalo bgtau kat En.suami ni..senyum hgga ke telinga ni.  Tak mo ar bgtau dia..huhu..Aku ni tak kisah mengandung, mabuk, beranak..cuma yg menjadi aku trauma smpai sekarang ni adalah...nk jage anak.  Sbb anak aku yg nombor 2 dulu kuat nangis, sampai aku kate kt En suami, kalo jage anak org ni mau pulang blik kt mak bapak budak ni sbb tak sggup dah nk jage..haha..bolehhh..

Tp alhamdulillah nak nombor 3 aku ni kurang sikit ar nangis senang jage dia.  Tu yang kalo nak beranak sekali lg ni kene pikir 100 kali..ye anak2 seratus kali..hahhaa

Ok la aku pon tak tau nak citer ape dah..tu la citer mimpi ngeri aku semalam..hahaha..ngeri tak..ngeri tak..hihi..






notakaki : untuk anak2 umi..umi syggggg..kamu bertiga..

2 comments:

  1. macam yang ana katakan pada akak ..tak pa ..kalu betul ada .itu kan rezeki tuhan bagi.. x kan nak tolak...

    Memang la masa dorang kecik2 ..mungkin menyusahkan kita..tapi sebenarnya mereka melengkap kan hidup kita di dunia ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..yo la tu cik ana..kalo ade akk terime je la..rezki tuuuu..hahaa

      Delete