Sep 27, 2012

Ustazah Sharifah Khasif lagikkk...

Ni sambungan dari citer Ustazah Sharifah Kasif ni..cer klik sini kalo nak tgok la gambo ustazah comey ni..hihi

Aku bukan nak sgt citer pasal retis atau pon selebriti ni, tp hari ni aku tertarik nak citer pasal ustazah sharifah khasif ni.  Hari ni aku bace Harian Metro menceritakan tentang ustazah ni.  Beliau berkahwin dgn seorang yang berpangkat dato' dan juga sudah beristeri.  Ini bermakna ustazah syarifah khasif ni second wife ler.

Dah jodoh pon, isteri dato' tu pon dah bg restu, tak ar kata bukan2 lagi pasal ustazah tu.  Siap p bercuti lagi dengan madu.  Kire ok la tu kan.  Aku bukan nak menyokong pasal kawin laki orang ke ape ke, cume kat paper ni aku bace ade org kate ustazah ni kawin sorok2.

Madu ustazah tu baik gak orgnyer, siap dia emel gamba dan bgtau sumer orang yg ustazah ni tak kawin sorok2.  Bagusnye madu ustazah ni, susah nak dapat cmni zaman skrg ni.  Moga sifat tu akan berterusan.  Orang2 yg sabar je kan bleh bt cmtu.  Kalo aku..emmmm....tak tau nk kate ape..hihi....Ok la korang layan ar gamba kt bawah ni ye..yg aku kidnap dr Harian Metro.










 notakaki : harap kekal bahagia hgga ke akhir hayat...

No comments:

Post a Comment