Jun 28, 2013

Comel ke orang yang ade lesung pipit ni??

Emm..lame sudah aku tak bersiaran..tak de mood la lgpon tak de entry nk buat..tak tau dah nk citer ape..hihihi...arini aku nak meraban pasal dimple ataupon lesung pipit..

Emm..aku tepikir gak comel ke orang yg ade lesung pipit ni..emm..bg aku comel..sbb aku suke tgok..terutama pelakon Hindustan tu..pretty zinta...comelkan..tp kalo lelaki yg ade lesung pipit ni cmne..comel gakkan..hahaha...

 

ni pelakon yg ade lesung pipit..comelkan..wawa zainal
 
 
 
 
 
Dulu-dulu sape2 yang nak ank ade lesung pipit ni p tonyoh anak tu dengan cili kering..emm..berkesan ke bt paneh baby tu ade la..hahaha..dasyat petua dorang ni kan..

Aku ade gak lesung pipit tp sebelah je..comelke aku ni..comel tak kakn tonnn?...hahaha..emm..biase je aku tgok tak de yg menarik pon tu mgkin aku la..tp aku tgok orang yg ada lesung pipit ni comel je..

Tapi dalam comel2 tu yang tak best.. aku gugel..rupenye org yang ade lesung pipit ni adalah cacat..tp cacat yg comel..bleh trime tak..hahaha..

Korang nak tau lebih lanjut pasal lesung batu eh lesung pipit ni korang gugel la..dh byk citer pasal lesung pipit ni..biala cacat pon..jnji comel..hihihi..jgn mara arrrr




















 
 
 

No comments:

Post a Comment