Oct 8, 2012

Bayar Nyawa Intai Wanita

Jom layan berita ni..lawak pon ade gak sian pon ade gak..adoii..Aku cilok dari mane lagi Harian Metro laaa..hihi


GEORGETOWN: Seorang lelaki warga emas terpaksa membayar dengan nyawanya apabila dia dibelasah orang ramai ketika mengintai seorang wanita dalam tandas di Kompleks Tun Abdul Razak (Komtar) di sini, menyebabkan dia di masukkan ke wad neurologi Hospital Pulau Pinang (HPP) sebelum meninggal dunia, malam kelmarin.

Mangsa yang berusia 59 tahun meninggal dunia kira-kira jam 9 malam selepas dimasukkan ke hospital sejak seminggu lalu kerana mengalami pendarahan dalam otak.

Dalam kejadian Sabtu lalu, seorang peniaga wanita masuk ke tandas untuk membuang air kecil sebelum menyedari dia diintai seorang lelaki melalui celahan pintu yang renggang.

Wanita terbabit kemudian menjerit meminta tolong dan seorang saudaranya masuk dan terserempak seorang lelaki yang berada di tandas bersebelahan.



Suspek yang berusia 59 tahun dan juga seorang pengemis dipukul beramai-ramai oleh orang awam yang berang sebelum diserahkan kepada polis.

Bagaimanapun, lelaki terbabit terpaksa dikejarkan ke hospital berikutan mengalami kecederaan teruk di kepala.

Menurut sumber, selepas seminggu mendapatkan rawatan, mangsa meninggal dunia kerana pendarahan otak.

Polis masih menjalankan siasatan berhubung kejadian dan mengesan beberapa saksi serta orang awam bagi membantu siasatan.

Kita kemungkinan menyiasat kes ini mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan kerana membunuh.


notakaki : sian diye kan, nape la tak terus bawak p polis walau diye salah sekalipon, buat undang2 sndri ni la akibatnya

2 comments: