Sep 5, 2012

WW#1..Lauk Makan Malam Semalam

Salam..

Tak tau ler kenape..sejak lpas raye ni mood berblog memang dah ke laut, tp blom ke laut mati lg..cume baru sampai laut cine selatan.  Tak de idea dh ape nk tulis, dlu kemain giler berblog, skrg ni..emm.hampeh..hihi

Ok la tak mau ler citer panjang2, kite lyn gambo ni, lauk mkn mlam semalm..ni je yg sempt aku bt sbb smapi rmh semlm dh lencun hujan lebat.  Balik naik motor kan basah kuyup ler.  Seb baek ler dpt laki tak kisah makan ape jnji kenyang..hihi.


ni ler rupe ikan tu, laki ku kte ikan 3 rse, tp aku ckp ikan tak tau rse ape

Ade lg lauk tambahan aku bt telur goreng dadar letak mayonis, cm iklan shiela rusli tu..sedaapp..ank2 aku suke..aku pon suke.  Cmner ler berat badan tak bertambah.  Hahaha..naseb la badannn...nk resepi ke..emm..tak yah la kan..korang google je la resepi tu..yg ni pon aku main cmpak2 je.  Jnji bleh mkn, ank2 aku ckp "umi, umi msk ni bleh jd cm masterchef la"..hahaha..ank..ank..masterchef kt korang udah ler..kalo masuk masterchef tu umi rse peserta pertama yg akan terkeluar umi ler orgnyer..hihi..


nota kaki : kate WW..tp dh bebel dh ni bukan WW..

No comments:

Post a Comment