Sep 24, 2012

Alhamdulillah..abah semakin sihat & Cikgu gigit anak murid..biaq btoi..

Assalamualaikum

Hai sumer..hari ni aku ade hepi sikit sbb abah aku semakin menunjukkan peningkatan positif.  Abah dh boleh ckp sikit2, dh kenal orang dan dh paham ape yang kami cakapkan.  Alhamdulillah..terima kasih Ya Allah..harap abah cepat2 kuar spital tak saba nak mcm dulu blk..huhu

Hari ni aku ade bace paper metro pasal cikgu gigit anak murid gara2 anak murid tu tak dapat sebut perkataan 'boys'.  Biaq btoi cikgu ni sampai gigit murid tu.  Kalau aku cikgu pon, rsenye tak sanggup aku nk gigit murid aku, setakat cubit sikit mungkin ler kot..hihi...

Ala mgkin budak ni pelat sikit ke, gagap ke susah nk sebut, tak kan smpi nk geget..adoii..mentel la.  Kesian budak tu dah trauma nk pi sekolah.  Aku mase dok skolah dulu paling teruk aku kene pon kene melepak bawah meje, sbbnyer kelas aku tu memekak 'time' cikgu tak de.  Wakakaka..tu biase la kan.  Pastu satu lg, kene jalan itik keliling sekolah, sbb dtg perhimpunan lmbat.  Penat giler woo..lenguh satu badan aku dibuatnya.  Serik dah lepas tu.  Tapi tu sumer pengalaman yang menjadi pengajaran.

Tapi yg ni kene gigit, emm..tak tau nak cakap cmner.  Pada pendapat korang ar cmtu tu ye.  Apa yang patut korang ckp kt cikgu tu.  Anak aku ade gak hari tu lebam tangan dia, aku tanye nape lebam ni, anak aku ckp cikgu cubit sbbnyer aku tak tahu.  Aku nk serang cikgu tu, emm..mgkin cikgu tu ade sbb kot, anak aku nakal ke kan mane la tau.  Aku tak kisah nk buat anak aku, jgn smpai kuar darah pengsan ke sudah ler.  Kalau dh tahap cmtu aku akan buat juge la sesuatu jugak la.  Tak kan nak diam je kan.  Naik lemak la nnt.

Ok la aku pon tak tau nk meraban ape dh, ptg ni aku tak melawat abah la sbb ade hal sikit, so tak dpt ler jengok abah.  Rindu plak rasenye.  Walaupon aku tak tgok abah hari ni, doa aku sentiase untuk abah dan mak tersayang.  Bak kate ank aku yg nombor dua tu, "kite doa atok cepat baik, tp kite doa dalam hati je"..comel je bunyiknyer..budak2kan..

Kite bersiaran ptg nnt, ade cerita lg nak diceritakan..byeeee...Wassalam

No comments:

Post a Comment