Sep 24, 2012

Tersedak Susu..

Hai geng..

Aku tak tau nk mulekan cmner..tp aku nk citer gak.  Slame ni aku bace paper, tgok berite je pasal baby tersedak susu ni, tp kali ni salah seorg rakan aku kt Tourism Malaysia ni ade kes camtu.  Cam tak pecaye plakkan.

Baby tu baru 4 bulan, comey giler plak tu.  Adoi sedih aku tgok.  Tapi nak buat camnerkan, bende dah nak jadi.  Hanya Allah Maha Mengetahui



comeykan baby tu



Kalo jadi kt aku, tak tau camner aku nak hadapi.  Mungkin pengsan kot.  Emm..tah ler tak tau nk cakap cmner.  Kadang2 aku tekilan gak, camner ler orang yg boleh branak tu, campak anak macam baling sampah.  Apa perasaan mereka ketika campak anak tu kan.  Ayam kot..emm..tah ler kite tak berada ditempat mereka.  Tak tau ape perasaan mereka ketika tu, takot, serabut, malu..macam2 ade agaknya.  Tu sebab la agaknye dorang bleh campak cmtu je, tanpa ada rase besalahkan...

Dah Allah bagi akal fikirlah mane yang elok mane yang tak elok..selamat beramal..(nasihat diri sndri dulu puan shida oiii)...hihi

No comments:

Post a Comment