Jul 4, 2012

Al-Fatihah..

Baru tadi dapat 'SMS' dari encik suami (sbb aku ade kt opis skrg ni) mengatakan yang pakcik en. suami telah kembali kepada Yang Maha Penciptanya. Innalillah hi wa inna hi lai hi ro jiuunnn.. Beliau memang dah sakit lama.  Sakit barah perut.  Hari isnin kelmarin doktor cakap dah tak de harapan dan doktor suruh bawak balik.  Aku yang tengok beliau pon rase nak tangis tapi ku tahan..Aku tak mo nangis depan makcikku.  Aku tau makcikku kuat tapi aku x mo nangis jugak.  Dalam hati aku berdoa agar Allah ambil nyawanya cepat, sebab aku tak sanggup tengok penderitaan pakcik aku.  Aku rase cm bedosa pulak doa cmtu tp, aku sungguh tak sanggup tgok pakcik tu sakit cmtu.  Akhirnya pakcikku pergi jua menemui Penciptanya.. Alfatihah..semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan orang-orang yang di kasihi Allah...Aminnn

2 comments: