Jul 31, 2012

Satu Rasa Dua Hati..rse la hati tu ade rse hati ayam tak

Assalamualaikum..

Hai geng..ape kaba ari ni ada sihat kaa..Sihat??..Alhamdulillah.  tak sangke kan ari ni dh masuk 11 hari kite berpuase.  P opis, balik opis,lari2 kejar bas, tgok2 nnt dh nk raye hihi..

Hari ni nk citer pasal buku aku bli kt MPH Alamanda ari jumaat lps.  Konon2 la nk jd isteri solehah, bli la buku ni, tp langsung satu muke surat tak bace lg ceh..konon2 la tu.  Tapi akan aku bace juga yelah bt ape bli kalo tak mo bace kan rugi je, lgpun membace jambatan ilmu ye dak kwn2.

Aku nk citer pasal buku ni pon aku tak tau lg isi dlmnye sbb tak bace lg hihi..poyo je kan.  Tak pe la bile aku dh abis bace buku ni aku akan review buku ni kt korang.  Buku ni cm best ar mane tau best tgok ar sndri ape kte pembace2 yg dh bace buku ni.  Korang layan gamba dulu noo



  ni gamba bhgn belakang, & komen2 pembace tentang buku ni


ni gamba penulis buku ni, rsenye ramai yg kenal kan


haa..ni ler tajuknyer..hihi..konon2 ler

Amacam?  Nampak best tak buku ni..buku ni tok org yg dh berumah tgge ye, tp kalo blom tu bleh gak kalo nak bace, bt persiapan awal menghadpi alam rumah tgge.  Ingat senang ke nk jd isteri ni, byk tggung jawab woo..yg dh jd isteri & mak org tu tau ler cmner rsenye kan..

Okla setakat sini saje.  Ptg nnt kite smbung ade citer lg ni, tp tak leh ler citer skrg, kang bos nmpk hihihi..

Wassalam

No comments:

Post a Comment