Jul 12, 2012

Takziah...

Salam..
Ptg smlm bos aku telah kehilangan ayahanda kesayangan beliau, iaitu En Siarap.  Aku jumpe beliau untuk ucap takziah trus die peluk aku, aku pon ape lg si ratu air mate ni, nangis jugak ler. Dah tak keluar ucap takziah aku tu, trus kuar ayat saba ye Cik Norra, tu je la yang mampu aku ckp.  Beliau trus blk naik kereta ofis, x bleh nk drive die kate.
Emm..kalo aku pon cmtu gak kot, pengsan rsenyer.  Salam takziah buat keluarga Cik Nor Razifah Siarap, semoga roh ayahanda Cik Norra dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan org2 yg beriman. Aminnnn...
Pg ni kami ramai2 akan menziarah keluarga Cik Norra.  Harap beliau tabah, sbb beliau baru kehilangan bonda tercinta skrg ayahanda plak..iskh nk kuar plak airmate aku ni..adoi..tahan2 kang ade org kate aku gaduh dgn laki plak..hihi
ok la smpai di sini saje..sok kite sambung citer2 lg
bye..Wassalam

No comments:

Post a Comment