Jul 30, 2012

Kalo awk tu tak pose usah ler kurangkan pahala pose orang..

Salam..

Mak pg ni nk emo sikit sbb cm tak puas hati ler dgn pompuan2 melayu yang mengaku beragame Islam ni.  Dah ler p pasar Ramadhan @param, tengah2 orang ramai tu, selambe je die bleh pakai baju ketat & seluar pendek atas dr betis ala dh mcm andeway dh.  Aku ni tedesak je p param tu sbb tak sempat nak masak, ari jumaat ari tu, kalo tak idaknyer mau aku ke sane, dgn orang ramainye, berhimpit2 adoi tak sggup mak.

Emm..pose aku pon dh kurang gak ni sbb aku p marah diye dlm blog aku ni, ye la sbb aku ni tak puas hati ler.  Ramai plak mate2 liar memandang ke arah nye.  Memule aku ingatkan cine, rambut blonde, skali bile tgok dpn..aduh mak muke pure melayu daa..

Kalo awk tu tak puase pon, jgn ler p kurangkan puase org, dh awk tu pakai seksi lg sekse mau orang tak tgok.  Cube la hormat sikit bulan pose ni, bkan lame sebulan je, pastu kalo ko nak pakai lg sekse dr tu pon pakai ler tgh ramai org tu.  Ade aku kesah. 
Aku cakap ni nasihat kt diri aku gak, hormat la bulan mulia ni, bulan penuh keberkatan.

Dah ler tu mak meraban, nanti kang lg kurang pahale pose mak ni.  Ok kite bersiaran lg di mase akan datang.


Wassalam

No comments:

Post a Comment