Jun 28, 2012

Sedihhh...

Salam..
Aku sedih hari ni sebab tak lpas inteview. Dah 15 tahun aku tggu utk jawatan tetap tapi masih tak de rezki gak. Sedihkan..yang dapat tu salah seorgnye adalah kroni TM tu yang aku dgr ler. Kalo aku salah dgr tak tau ler plak..emm..tak pasal2 dapt dose fitnah..huhu...takottt..

15 tahun tu..satu tempoh yang lame, tp nak bt cmnerkan dah tak rezki tok tetap. Redho je la.. Memule tu terase gak tp bile aku bykkan zikir dan ingat pada Allah hati aku tenang semula..hihi bukan nak belagak tp inilah kenyataannye. Aku pujuk hati, atlease aku masih ade kerja walaupon aku kontrak. Masih bleh lagi bagi mkn tok 3 orang amanah Allah tu. Alhamdulillah. Dari orang lain yang tengah mengganggur carik keje tu kan..hihi.(ayat pujuk diri sendiri)

Tak pe la mungkin Allah nak bagi sesuatu yang lebih baik dari skrangkan..Redholah wahai hati

No comments:

Post a Comment