Aug 30, 2013

Panas..kene bace ni..ceramah ustaz Don..Syiah??

Kat opis aku arini ade ceramah dgn ustaz Don..kenalkan ustaz Don..kalo tak kenal tu tak ler korang dok negare mane..hahhaa...best gak dgr ceramah Ustaz Don..naseb baek aku pi..kalo tak pi tadi cam rugi jugak..

Ceramah kat opis tadi pasal kemerdekaan, ye la sok kan 31 Ogos nak merdeka..tp merdeka ke kite ni..emm..tepuk dada tanye iman..tapi dalam hal kemerdekaan tu ade ustaz selitkan perihal syiah..haa..ni yg aku suke sbb aku nak kenal org2 syiah ni..hihi..oppss..tajuk tu cam ustaz Don syiah ye..hahha..bukan..bukan...ustaz Don tak syiah..tajuk kene gempak beb..kang tak pasal2 aku kene saman dgn ustaz Don..die pengikut ahli sunnah waljamaah bukan syiah..hihi..

Kate beliau, ibu bapak yg ade ank sekitar Selangor, KL dan Putrajaya kene pantau ank2 tu sbb org2 syiah ni sekarang maen kasar hasut budak2 plak..tak dapt org besar hasut budak plak..ada dikalangan guru2 sekolah ni ade yg penganut syiah..kene hati-hati.  Ustaz ckp lg balik kene tgok cara anak solat, amik wuduk kalo laen mcm sikit tu cepat2 amik tindakan sblum menjd barah...huhuhu..

Pastu dorang kalo bg ceramah mesti citer yg sedih2 pasal sahabat nabi Saidina Ali RA..Saidina Ali miskin la, Saidina Ali kene penyanye org la..sbb org2 syiah ni mereka lebihkan Saidina Ali dari nabi junjungan besar kite Muhammad s.a.w..sbb mereka rase Ali lebih layak menjadi nabi dari Rasullullah..astaghfirullah..takot aku weiii...

Lagi..org2 syiah ni pandai berlakon dan pandai sorok rahsie..adoii..ni lg aku takot..camner nak kenal dorang ni kan kalo dah dorang pandai sorok rahsie..ustaz Don citer lg..ade gurunye dah kawin dgn isteri 15 tahun baru tahu yg isterinye seorg penganut syiah..ha ko 15 tahun br tahu..yg bleh terbongkar tu sbb isteri guru ustad Don tu mintak cerai sbb nak kawin dgn org laen..guru tu tak mau lepaskan isterinye..dan isterinye bleh menjawab kalo tak mo cerai die nk mutaah..mak aii bleh plak camtu..nak tak nak ceraikan juga dan isteri guru ustaz Don tu kawin dengan ketua syiah di Kedah..emmm..kate ustaz Don lg guru tu tengah useha nak tarik blk isterinye..eh bekas isterinye..

Yang paling..paling..paling aku takot ialah..aku ni kan iman tak seberape..kene auta sikit trus lemah, dan kate ustaz Don, dorang ni pandai putar cerite pasal sahabat2 Rasullullah..takotnye aku..kalo twist sikit citer trus percaye dan trus jd penganut syiah..ooo tidakkk..takottt..syiah ni akan mengambil kesempatan pada yg kite tak tau..dari situ dorang twist sane twist sini citer...oleh itu..pesanan tok diri aku..pape kene kuatkan diri dulu sblum hadapi ni sumer..sama spt pesanan kak siti hawa yg aku penah citekan dulu..kene kuatkan diri tu bukan p blaja silat ke tekwando ke (eh btol ke eje ni tp korang pahamkan)..kuatkan diri ku dari segi mental tambahkan iman dalam diri supaya tak terpengaruh dgn syiah ni.

President Iran tu nmpk baek..tak salam langsung perempuan, dah mcm pengikut Islam sejati..tp sebaliknye die adalah  penganut syiah..see..dorang pndai berlakonkan..ustaz Don tambah lg..cara dorang solat pon laen..lepas bg salam tu tepuk2 pehe 3 kali..nak tau tak ape maksud 3 kali tu..tepuk pertama tu maknenye..celake la Ya Jibrail..dgn malaikat jibrail pon dorang marah adoii..yg kedue..emm..takot aku nk sebut tp sebut gak ler..celaka la Ya Rasullullah..adoii..yg ketige alamak aku lpe plak..sori ye kwn2..puas aku ingtkan ape die..x ingt gak..adoiii..nnt korang gugel yek..hihihi

Tu je la kot yg aku ingt..nnt kalo aku ingt lg ape yg ustaz Don ckp aku update lg..sbb td tak rakam ape ustaz Don ckp sbb syok sgt..tak buat note plak tu..hihi...tp tu la pesan ustaz Don kene hati2 ye kwn2..jgn terpengaruh dgn syiah..jd la umat islam yg sebenar-benarnye...kene tambahkn iman dalam diri..pesanan tok diri sndri gak..yg selalu lalai leke dgn dunie..


notakaki: ustaz Don ckp kite tak merdeka lg sbb msih mengharapkan manusia dan dunia..hukhukhuk..

p/s kalo nak tau psl syiah lg cer google syiah rafidhah..tu ustaz Don ckp


1 comment: