Aug 2, 2013

Hepi bufday Nur Annisa Shahindah..

Salam pagi jumaat..

Lama btol rsenye aku tak update blog..tak de citer la nak diciterkan..lgpon aku rse tak de sape nak bace..eh tak pe la tak de org nak bace pon..blog aku ni kan dah ibarat my small dairy..

Pepagi jumaat ni aku nak citer pasal si shahindah ni..dalam sedar tak sedar hari ni genap la umor diye 2 tahun..2 ogos 2011 bersamaan 2 ramadhan 1432..jam 4.30 pagi..saat org nak bersahur..hihi..biar tiap2 tahun aku citer pasal ni..mane tau sok2 aku dah tak de indah bleh ler bace blog umi ni..huhu...

Saat melahirkan indah mmg senang tapi sakit tu tak bleh nak cakp la kan..hanya wanita yang penah bersalin normal je tau sakit tu camner..adoii..

Aku tak bleh lupe saat melahirkan diye..tak sempat p hospital bersalin tepi pintu bilik tido..hahhaa..sbb tu kami pggil diye minah albab..sbb pompuan kalo lelaki ahmad albab..hihi..sekali push je trus kuar..tak yah tggu lame2 mcm kakak dan bang diye dlu..tgu berejam..




Dan sekarang mulut diye..ya ampunnnn..byk ckp..ape yg org ckp diye ikot..kalo iklan kt radio ke tv ke diye mesti ajok balik ape orang tu cakp..garang plak tu..adoii..ikot sape la ni..hahhaa...

Papepon umi ucapkan hepi besday adik..umi sayang adik sangat2...

No comments:

Post a Comment