May 27, 2013

Berkesankah Produk SF Beauty ni???

Salam..

Lama tak bersiarankan..tak de citer ar..tp hajat nak menaip tu ade..citer je tak de..hihi..emmm...ok la hari ni aku nk bercerite pasal diri aku..ade sorang kawan aku ni..ala mrs nazar tu..dia dah lame pakai prodok SF ni..mse dia pakai aku tak tertarik lg walaupon dh tgok kulit dia ok pakai SF ni..tp lepas ade lg sorang nak try pakai SF ni aku pon rse nak try la..hihi

Mase mule aku pakai Ya Allah..kulit aku kering..mengelupas..dah rse cam kulit orang tua..waaa...rse nak nanges..tp semangat nak cantek la katekan..aku truskan jugak..Alhamdulillah..lepas seminggu pakai mengelupas dah kurang..rase mengenyam kt muke pon dah kurang..dan hasilnya..teng..teng..teng..




Eh silap..bukan gambo ni..hahaha..saje je..ok aku letak gambo sebenarnye ye..

pakai camera phonekan..nk buek cmno..ni ler ruphenye
 
 
 
Ok..tu ler gambo aku lepas smggu pakai SF ni..gamba sebenar ye anak2..bukan edit bukan pakai camera 360..hahaha..so , setakat ni aku puas hati la jugak pakai SF ni..bak kte Mrs Nazar..kalo dari dlu akk pakai dah lame cantiknye..wakakaka...bkn nk cantek sgt pon..cume nk hilangkan parut2 jerawat kt muke ni..lame dah dia hinggap tak mo hilang2..hihi..
 
Aku try carik gambo aku dlu2..mane tah gambonye ilang dah..pape nnt aku update ler kt korang pasal SF ni..tq la SF mak puas hatiii...hihi..
 
 

 

 

 

No comments:

Post a Comment