May 9, 2013

Bile en. suami mintak...

En suami sms katenye..bile sye jage abah ni terfikir plak saye..kalo esok2 sye dh tua, sakit.. ank2 nak tak jge mcm sye jage abah ni..so aku pon jawab insyaAllah..doa..lepas tu en suami sambung lg..ckup ke tak anak lelaki sorang je..

Cer tgok ayat tu, mcm mntk nak tambah lg jek..waa..mak tak mo dah tuwe tau tak!!(emm tuwe sgt ke..hihi)..aku pon bls blk..nak lg ke..bleh plak jwab sye tak kisah..I likeee..ini kerje giler tau..tak moooo..

Ye la lelaki kan mmg suke anak lelaki ramai..waris katenye..tp kalo dah takdir ank pompuan ramai nak buat cmnerkan.  Belah en suami mak ni adik beradik lebih lelaki dr pompuan...ank pompuan sorang je yg laen lelaki...aku plak ramai pompuan tp adik beradik aku 9 org..hihi..

Aku paham maksud die tu, mgkin kalo ramai lelaki senang sok sbb kudrat lelaki kan lebih sikit dr pompuan so dr segi nak angkat2 ni senang la sikit kot...

Emm..akan difikirkan la en suami ye..hihi..

alolo..comeynyer..tp ni bby gurl
 
 
Sape yg tak geram tgok baby kan..cer tgok gambo tu..aku pon geram, namun nak beranak lg..emm akan ku fikirkan 100 kali..hahhaa..layan la gamba ni cuci mate..
 
 
dpt kembar pon syok gakkan..hihi
 
 
 
 
 
 

si indah yg indah
 
 
notakaki : emmm..tak tau nak ckp ape..
 


No comments:

Post a Comment