Jun 3, 2013

Sebenarnya saya isteri dia...

Oh no..aku terjebak sudah dengan drama ni..hahaha..korang penah tgok tak drama ni..tiap2 hari jumaat pukul 9 malam kt tv3..syok giler haha..

Mase mule2 drama ni aku tak layan sgt sbb cam tak brape nk syok..tetibe lps Syaf (tiz zaqyah) tu kawin dgn budak bwh umo tu syok plak lyn..trus terjebak..adoiii..


 
 
Ade org kte citer ni nk abis dah..kirenye aku ni tetinggal kapal la ye..huhu..tp tak pe aku tetap nk layan, tetap nk buat entry..hahaha..Hero dlm citer ni aku tgk jambu..haha..jahat ko nyah..tp ble blakon dlm citer ni aku suke plak..bkn suke die tau suke tgok perangai giler2 die dlm citer ni..hihi
 
Bese la kalo dh drama melayu ni, mule2 tak suke pstu lame2 suke tangkap cintan camtu la dlm drama ni..tp ape pon I likeee..aku pon tak tau nk meraban ape dah ni..korang lyn ar..syok woo..
 
 
 
 
 Feeling cintan cintun plak aku ni..hahhaa...layankan je la..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
notakaki : mggu dpn tak dpt tgok..waaaaaaa...


No comments:

Post a Comment