Nov 8, 2012

Oder Pertamaku..apam polkodot

Hahaha..(awat tetibe gelak ni..)..Tak de la aku nak citer..sblum ni aku buat apam tok makn aku sndri je..nk bt org oder ni mmg mls..ye la takot nnt tak jadi..tak sedap..org kan bg duit kt kite..kesian kalo tak jadi..

Smlm tetibe ade member opis aku ni suh aku bt apam..alamak..aku plak dh lame tak buat..tawakkal je la.  nak tolak cm kesian..so mse nk buat tu abih aku jampi2 serapah..hahhaa...(bkn jampi..bce bismillah jeee)..

Aku takot btol kalo buat tok org ni..org tu tak puas hati..duit tuu..sian org..so td aku tnyer dia cmner ok ke tak..dia ckp ok..harap2 ok la..pasal inti tu mmg ade yg sikit ade yg byk..sbb aku main letak je..hahha..nk kuarkan dh ler susah..tak pe akan lakukan penambahbaikan..insya'ALLAH..


ni ler rupe apam aku tu..

Member tnye kt aku bape hengget, aku tak tau nk letak rege bape..pstu aku tnye pada sesiape yg penah buat dan jual..dorang kte 50 biji RM17..so aku ikot la rege cm dorang..hihi..tu pon aku lebihkan bape bijik sbb member tu nk bwk pi jamuan sekolah anak.  Tok ank2 ni aku suker ler lebih2kan..ye la budak2kan suker makan..hihi...




Pada member yg oder tu..time kasih ler oder..dan sye dengan hati buatkan tok awk..walaupon sye berat hati sbb takot tak jd..hihi..



4 comments: