Nov 1, 2012

Gaji naik lagiii..Alhamdulillah....

Hai geng..

Pagi tadi aku dgr berita dalam radio, kakitangan kerajaan mgkin akan dapat kenaikan gaji..waaa..bestnyer kalo jadi..alhamdulillah...rezki anak2..

Kalo korang nk baca berita tu meh tgok kat sini..

PM ni cam tau2 je kan..tahun dpn kos sara hidup aku mungkin naek sikit, sbb 2 org anak dh sekolah.  Skrg ni mmg 2 org tu dah sekolah tp kosnyer kurang sikit sbb si abg tu sekolah tadika bleh tahan lg ler.  Tahun dpn dh 2 sekolah masing2.  Sekolah agama & sekolah kebangsaan, tak dua sekolah tu.  Dengan duit belanja lagi..emmm...bukan merungut luah perasaan je..hihi...

Mak abah kite dulu pon cmtu jugakkan..tak bising pon..hahhaa..tp aku besyukur gak kalo naek..tq PM..ni yg buat aku rase cm tak mo benti dh ni..mmg ade plan nk chow dr sini..tp bile pikir2 blk..tggu dlu la.

Ishk aku ni..td nak citer pasal naik gaji je..dah meraban ke lain plak..hahaha...
Ok la korang layan ar berita tu ye...syok wooo...hahhaa

2 comments:

  1. yea yea naik gaji..kalu naik la...memang abg najib ni baik n the beshh lah

    ReplyDelete