Nov 5, 2012

Konvo si abang..

Smlm tamat la sudah konvo si abang..bermakna si abang akan tamat sekolah tadika dan akan melangkah ke sekolah yg tggi sikit dan menempuh cabaran baru.  Smoge abang akan trus berjaya..umi sentiasa doakan



Tapi yang kalakonyer..aku bleh telupe bwk kasut sekolah dia, dah ambik sijil dgn pakai selipar je..cacat dah gambo..hahaa..adoiii...ayah dorang ade tnyer kt si abang ni..nak jd cm ustad Don tak.dia jawab nakkk..btol ke nakk..btol..kite nak jd cm ustad Don..hihi..aminnn..harap2 cmtu la bile besar nnt.

Ok la korang layan la gamba si abang ni..


bersama kakak..

bersama dgn cikgu2 yg sudi mengajar..tq cikguuu..





burokkan amik sijil pakai selipa..hahhaa..lawak toll


Konvo ni kat Hutlista Ulu Yam..ala kt air terjun tuu..syok gak..tp ramai yg tak puas hati buat kt situ sbb kawasannyer cm tak strategik la kirenya.  Yela dah ler musim ujan, pastu dewan kecik.  Memang pon, tgh2 syok majlis tu, ujan turun tetibe..lebat plak tu..kelam kabut la aku lari masuk khemah tok ank2 tu..lantakkan..hahhaa..pastu ade mak budak tu ckp kt aku anak2 tu nk turun p air sungai tu, dorang takot mcm2 jd kt bebudak tu.  Yela budak2 dh dpt air cmner rupenyer. 

Ade mak budak tu ckp kt aku..dorang bt kt sini sbb dh tak de tmpt dh..dewan dah penuh..pstu mak budak tu bising ler kt aku kalo dh tau mmg ujung thun nk buat konvo nape tak book cepat2..adoii..aku jd pendengar setia je la nk ckp ape lg..

Lepas je abis konvo tu..en suami ajak p mandi sungai..ape lg syok budak2 tu..rupe2nyer en suami dah siapkan baju awal2..aku hanya siapkan diri aku je..hihi..sygggg la.. i love u la ayah...hihi..

Sejam gak ar bebudak tu berendam dalam air sungai yg sejuk tu..mse kite org dh siap nk blk tu..tetibe ujan trun lg..lebat gak..seb baek dh selesai mkn dan mandi..alhamdulillah laaa...

Ok la tu tu je nak meraban..baiiii..



2 comments: