Dec 27, 2012

10 tahun sudah..Hepi Anniversary suamiku..

Hai sumer..

 Hari ni mak senang hati..sbb hari ni anniversary aku yg ke 10.  Emm..cam tak caye je dah 10 tahun.  Baek gaduh, baek balik..masam muke..gaduh balik..hihi..macam2kan..

Dalam 10 tahun perlbagai cabaran kami lalui..aku keguguran..sampai 4 kali..hampir juga kami berpisah, ye la kawin muda, darah muda pantang sikit gaduhnyer..emm..byk lg la kalo nak citer sampai sok pg tak abis.  Dengan pak  metua yg tak abis2 nak kongkong..walaupon kami dah kawin dan punyai ank sorang..dugaannnn..

mase nikah

Mmg byk dugaan perkahwinan kami, br je kawin dah diduga..saba je aku..tak sangke aku rupenye aku bleh tahan dgn dugaan perkahwinan ni, kalo tak tak de nyer bleh sampai 10 tahunkan..hihi..

Emm..aku pon tak tau nak meraban ape dah..apepon hepi anniversary sayanggggg...(lame tak gune perkataan tu sejak ade anak ni..hihi)

Korang layan ar gamba aku yg tak berape nk comey ni..







setelah 10 thun...


4 comments:

  1. Happy family..
    Masa nak hadapi dugaan itu memg perit kan
    Tapi..bila dah lalui..itu pengalaman berharga..
    Apa2 pun memang iman .kasih sayang yg boleh membantu kekukuhan itu.
    Tahniah..semogabkekal akhir hayat

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq sis..tu la mmg perit..rse nak lari dr mslh pon ade tp smpi bile..kne jugak hadapi..

      Delete
  2. tahniah2...n happy anniversary... dulu berdua..sekarang dah berlima... makin meriah kehidupan dengan rahmat tuhan kan... neway moga bahagia hingga ke akhir hayat

    ReplyDelete