Jan 15, 2014

Review Gold Coast Theme Park, Morib

Hari ahad lepas aku p la gold coast morib tempat yg mcam2 aku dgr..ade yg kte best ade yg kate tak best..so ni plak pengalaman aku semase kt sane..ni betol2 jd kt aku bukan tokok tambah or buat2 cerita..tak baek menipu tau.. ok aku senaraikan satu persatu ye  senang korang nk bace nnt

Pertama

Hotel..bg aku mmg ok..cume mase nak masuk bilik lepas cek in ade masalh sikit sbb tak bleh buke kad pntu tu tak function lg..lmbt sikit..bukan aku sorang je yg kene satu tgkat tu tak bleh bkk pintu tak tau ape maslah dorang..

Dah masuk hotel tu..bilik ok la..cume bilik mandi aku tu tempat shower air bertakung lepas mandi aku rase mgkin tersumbat

Bile malam spt yg org kate ade bau busuk tu..aku rse luar je yg bau..mmg ade bau yg kurang menyenangkan lepas magrib tp kt lobi je..dlm bilik serious mmg tak bau pape..alhamdilillah la..

Pasal air kecik tu..aku tgok tak ler kecik mane air kt jakuzi tu..bg aku ok la..bleh lg nk tgu penuh tak ler kene tgu smpi sejam br nk penuh..emmm..

Kedua

Theme park..aku rase ni pon ok sgt..ank2 enjoy..and ade kolam tok budak2 baye ank aku 2 thun tu..kolam tak dalam langsung..so ank kecik aku tu mmg bleh layan la nk swim2 ke..hihihi

Bleh masuk byk kali kalo anda tdo kt hotel..mksudnye unlimited la..bape kali nak masuk pon bleh selagi ko tak cek out dan gelang kat tangan masih ade..utk budak2 mmg best la kan..sbb bleh mandi puas2

Ketiga

Makan kt situ..oleh sbb aku tak amik utk mkn mlm..aku tak bleh nk review dinner kt hotel tu..aku makn kt gerai kt luar2 tu ..ade je gerai yg bkk..ade member aku bgtau susah nk carik mkn kt situ..emm aku p sane..ade je gerai aku tgok..makanan pon not bad la sedap gak..cume rege tu cam mahal sikit la..

Breakfast..aku tak p sbb mls.. nk kemas barg nk blk kan..ank2 n en suami aku je yg pi mkn..dorang siap amik gambo..ceh..huhuhu..dorang kate sedap je..ok je..huhuhu..huwaaaa..tak pe umi tak kesah tak makn..janji korang hepi tu la tujuan umi bwk korang pon..hihii..
En suami aku kte sedap je breakfast tak de masalah la mkan pg die..ok sgt..mkn tepi laut lg..hihihi...

Emm..ape lg ye..rsenye tu je la kot..gambo..nnt aku update sbb arini tak bwk camera..hihi..tak sabo nk update punye pasal..hahaha...
So tepulang la kt korang camne..mgkin rezki masing2 la kot..aku aritu Alhamdulillah la kebykkannye ok..enjoy..




No comments:

Post a Comment