Feb 18, 2014

Kursus pemanduan defensif..SMS Motor Sport

Ni lame punye citer nak bt entry tp malas..emm arini cam rajin plak hahaha..2 minggu lepas aku p kursus pemanduan dgn driver2 opis ni..hihihi...cam pelik je kan cam ner aku bleh join kwn aku sorang ni la ha ajak aku pon join je la..dahya kami 2 orang je pompuan yg laen sumer lelaki

Tapi ade jugak aku dgr sore2 sumbang yg aku dgr awat aku p kursus tu, tu kan utk driver je..ceh ko bace btol2 tak kursus tu..kursus utk dirver dan terbuka so sesape bleh mntak pstu ade plak yg kate mengarut aku mntak lantak ko ler nak kate ape janji aku enjoy..wakakkaa..

Disebaliknye yg aku tak tau rupenya ramai je pompuan mntak kursus tu tp tak dpt dh rezki aku dan kwn aku tu kan..kehkehkeh jgn jeles arr..ok aku citer pasal kursus tu..mengikut kte faci tu kursus tu kalo kt luar mahal giler dan opis byr kami ni pon sorang rm1k lebih..hahaa untung arrr

Syok kursus tu w/pon aku tkot pada mulenye..mau tak aku ni br je bwk kete tak smpai sethun pon skali kene bwk mcm drift kt litar plak tu mau tak tercabut nyawa aku arrrggg..memule die aja cmner uruskan kete tgok minyak itam tgok angin kt tayar kete bagus ler tok aku yg br bwk kete ni kan..ha tak semestinye tok lelaki je..pstu cmne duduk ketike bwk kete bagus tu..mcm2 lg la

Dan perkara yang aku tak akan lupe..aku kene tahan dgn abam polis..waaa..sbb kete sewa tu la..katenye roadtax kete tu berdouble, instructor aku dh bgtau kete tu kete sewa tp abam polis tetap nk suh benti tepi masa tu aku plak yg bawk kete waaa..tensen aku pstu soh tunjuk lessen kete aku kelam kabut aku nk crik lesen kete aku kuang asam btol abam polis..dah tu siap senyum plak tu..takot aku tau takkkk...waaaaaaa

Pstu aja bwk bentuk 8 tu nangis aku woo aku takotttt...kahkahkah...lawak la aku ni..pstu bwk sorang2 plak mau aku tak gabra abih lupe ape diajar..mmg aku nk nanges..seb baek aku ingt lagi aku ni bini org..kalo tak mau aku pelok instructor sblh aku tu..wakakkaa**mod gatal**

Oh ye lg satu die aja kalo tang jln koner2 tu jgn tekan brek kalo x nnt kete belh 'larik" emm cmner nk ckp ye..korang paham kan..dorang kte angkt minyak je x yah nk brek2 tp aku bt gak tekan brek..wakaka lawan cikgu ni...pstu ble kt traffic light tu lmbtkan sikit jln w/pon dh ijau sbb ade kes nk tau kes ape cer tgok kt youtube ..bia la org blakang nk hon ke kan bt tak tau sudah jnji kte selamat insya Allah..

Mmg best tu memule lps suh bt drift tu aku ckp kt kwn aku aku tak mo join dh psni kalo ade..aku tkot..tp ble dh ok sume aku rse cm nk join je kalo ade lg..wakakaa...best woo..ble blk opis ade adk tegur..awat muke akk hitam..waaaa...mane tak itamnye kt litar tu panas plak mase tu dr pg smpi ptg kteorg dok situ mau tak hitamnye aku...huhuhu

 
 
dat me n instructor
 
notakaki :instructor kami bedue baek gilos..auwww...nk pggil kami org perempuan terpggil kami org rumah sudah..lastnye jd bahan la kami 2 org pompuan ni..kihkihkih..
 

No comments:

Post a Comment