Jan 25, 2013

Biaq btol ustazah niiii...

Salam..
Hai sumer lame rasenye tak bersiaran..hihi..hari ni aku nak citer sikit pasal ustazah ni..aku pon bukan ler pandai sgt dalam agama, tp kecik2 dlu mak n abah aku hanta aku pi sekolah agama., so tau ler sikit2 pasal agama ni.

Setahu aku la kan, ustazah aku ajar dulu la kan..kalo lelaki dan perempuan bukan muhrim besentuhan adalah haram, even dgn ipar duai lelaki mahupon sepupu...tp nape ustazah ni kate cmni ye..ke aku yg tak paham jawapan dia.

Sape ade bace harian metro hari ahad bertarikh 5 Januari 2013, p kat soalan bertanya pada ustazah mashitah tu..ade org tnye ape hukum salam cium tangan..tgok ape jawapan ustazah tu..pelik la..

Emm..mgkin aku yg tak paham kott..x tau ler cmner..korang try bace la ye..



klik untuk tumbesaran


notakaki : bukan nak aibkan sesiape..cume aku musykil..

No comments:

Post a Comment