Mar 4, 2013

Oh..Lahad Datu Sabah..

Sekarang ni kecoh dah satu malaysia pasal kes lahad datu tukan..korang mesti dah tau..emm..aku takot2 gak nk bt entry pasal ni, tp memandangkan kes yg berat cm ni pon abih dipolitikkan aku rse cm nk bt entry pasal ni.

Bosanlahkan..anggota keselamatan dah 8 org terkorban demi negara tercinta, masih nk salahkan satu same lain..yg dacing kata kes ni sbb bulan separuh yg punya angkara, yg bulan separuh dan bulan penuh plak kata ni angkara dacing.. adoii..hanya Allah je Yg Maha Mengetahui.

Aku tak mo berpihak mana-mane sbb aku tak suka politik, undi adalah rahsia..hahhaa..tp yg aku hairan bin ajaibnyer..knape bende ni jadi mase hampir pilihan raya..sblom ni tak mo plak dorang berontak ke ape ke kan..mcm ade udang disebalik meeeeeeeee.

Politik bulan penuh tu tak mo plak buat solat hajat ke bg kes ni setel cepat, dah negara ni kene ancamankan..emm..macam2 hal la..aku sayang negara aku ni tak mo terjadi ape2.  aku sedih tgok kaum keluarga anggota keselamatan yg terkorban demi negara tercinta ni..aku doakan semoge roh-roh mereka ditempatkan dikalangan orang2 yg beriman..aminnn..


notakaki : harap mrs nazar selamat berada di sabah.  beliau tgh bercuti bersama family di sabah skrg ni.

No comments:

Post a Comment